Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2015 13:38 - Това красиво момиче търсеше богат съпруг, отговорът, който получи е безценен!
Автор: rumyn Категория: Тя и той   
Прочетен: 3374 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Красиво момиче търси богат съпруг – Ще бъда абсолютно честна. Аз съм на 25 години. Красива съм, имам стил и добър вкус. Искам да се омъжа за човек с минимум 500 хил. долара годишна заплата. Може да си решите, че съм алчна, но на годишна заплата от 1 мил. долара се гледа само като средна класа в Ню Йорк.
Изискването ми не е високо. Има ли някой в този форум, с приходи от 500 хил. долара годишна заплата? Всички ли сте женени? Искам също да попитам: Какво трябва да направя, за да се омъжа за богатмъж?
Тук съм, за да задам няколко въпроса:
1) Къде излизат богатите ергени? (Моля избройте имената и адресите на барове, фитнес зали и ресторанти)
2) Към коя възрастова група трябва да се насоча?
3) Защо повечето жени, омъжени за богати мъже, изглеждат обикновени? Срещала съм момичета, които не са нищо особено, но са женени за богаташи.
4) Как решавате коя може да ви бъде жена, и коя може да ви бъде само приятелка? (моята цел сега е да се омъжа)

Ето и философския отговор на главния изпълнителен директор на JP Morgan:
Уважаема г-жо Хубава, (?)
Прочетох поста Ви с голям интерес. Предполагам, че има многомомичета, с подобни въпроси на Вашите. Моля, позволете ми да анализирам Вашата ситуация като професионален инвеститор.
Годишният ми доход е над 500 хил. долара, което отговаря на вашите изисквания, така че се надявам никой да не мисли, че си губя времето тук.
От гледна точка на бизнес лице, е лошо решение, да се оженя за Вас. Отговорът е много прост, затова нека Ви обясня.

Нека оставим подробностите настрана. Това, което Вие се опитвате да направите, е размяна на „красота“ за „пари“: Лицето А осигурява красота, а лице Б плаща за нея, честно и почтено.
Въпреки това, има един огромен проблем тук. Красотата Ви ще изчезне, но парите ми няма да изчезнат без основателна причина. Факт е, че доходите ми могат да се увеличат от година на година, но Вие няма да ставате по-красива с всяка изминала година.

Следователно от гледна точка на икономиката, аз съм покачване на активите, а Вие сте амортизация на активите. Това не е просто нормална амортизация, а експоненциална амортизация. Ако това е единственият Ви актив, стойността Ви ще бъде много по-лоша 10 години по-късно.

С условията, които използваме на Wall Street, всяка сделка има позиция, сексът с вас също е „позиция за сделка“.
Ако стойността на сделката спадне, ние ще я продадем и не е добра идея да я запазим дългосрочно – същото важи и за брака, който искате. Може да бъде жестоко да го кажа, но би било по-мъдро решение относно активи с голяма амортизация да бъдат продадени или взети „под наем“.

Всеки с над $ 500 хил. годишен доход не е глупак; ние само ще излизаме с Вас, но няма да се оженим за Вас. Бих Ви посъветвал да се откажете от идеята да се ожените за богат мъж. И между другото, можете да се постараете сама да забогатеете. Това има по-голям шанс, отколкото намирането на богат глупак.

Надявам се този отговор да Ви помогне.

подписано,
CEO J.P. Morgan

  http://webnovinar.com/2015/08/24/%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5-%D1%82%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D1%88%D0%B5-%D0%B1%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%82-%D1%81%D1%8A%D0%BF/    



Гласувай:
11



1. germantiger - ...
25.08.2015 20:34
Постинга ме развесели, а ситуацията е един боклук разговаря с друг боклук - единия иска да спечели, а другия да се направи на оригинален - независимо от всичко и двата вонят ;)

Наблюдавал съм и "двете категории" в БГ и извън БГ.
цитирай
2. f873 - Поздрав, пас за сарказма в хумора. ...
25.08.2015 21:16
Поздрав, пас за сарказма в хумора.
:)
цитирай
3. born - Поздрав, пас за сарказма в хумора. ...
25.08.2015 21:24
f873 написа:
Поздрав, пас за сарказма в хумора.
:)

Подобно позициониране спрямо партньора в живота се изразява с термина "курваджилък". Що се отнася до успелия пич, който разяснява на мацката ситуацията, това не би могло да се очаква от друг, освен от някоя педеруга, Поздрави.
цитирай
4. rumyn - какво да кажа?
25.08.2015 21:53
патетата като нямат нищо в тавана за продан на пазара на труда , предлагат каквото имат и където могат да го предложат :)
все има и такива които купуват такава стока :)
вярно и казва човека че ще и купят стоката за временно ползване :)
той сигурно на опита си се позовава :)
ох , опази ме от мъж който гледа на мен като на някаква инвестиция!
то ако няма да трепери докато ме докосва за какво ми е такъв?
цитирай
5. f873 - 3
25.08.2015 23:12
Курварлък - по наше му.
цитирай
6. born - Курварлък - по наше му. курваджилък ...
29.08.2015 10:07
f873 написа:
Курварлък - по наше му.

курваджилък или курварлък - все тая. Изобщо курвенско-педерунгелска му работа. В края на краищата разковничето е във финалния пасаж на коментара на авторката: "...
то ако няма да трепери докато ме докосва за какво ми е такъв?"
цитирай
7. rumyn - 6. born -
29.08.2015 19:45
много ти благодаря за подкрепата !
точно защото се възмутих от мислите на тази подрастваща жена го копирах тук.
на къде е тръгнал света? ако и любовта превърнем в търговия , какво ще ни остане за да се почувстваме живи, щастливи?
цитирай
8. born - много ти благодаря за подкрепата ...
29.08.2015 22:29
rumyn написа:
много ти благодаря за подкрепата !
точно защото се възмутих от мислите на тази подрастваща жена го копирах тук.
на къде е тръгнал света? ако и любовта превърнем в търговия , какво ще ни остане за да се почувстваме живи, щастливи?

За огромно съжаление потребителския подход в аналогични ситуации не е само отсега. Спомних си едни думи на дъщерята на моя колежка в края на 70-те години. Тогава бе в 9-ти клас и след рязко влошаване на бележките си за един кратък период от време, заявила на майка си, че не й е нужно учене, а ще си хване за съпруг някое младо офицерче и ще живее като принцеса. Тогава военните вземаха твърде високи заплати и стандарта на офицерските съпруги бе доста висок. Директно заявих на колежката, че вината е лично нейна и на съпруга й, че са възпитали такова проститутско поколение. Нататък не съм се интересувал какво се е случило, но възпитанието в потребителски подход във всички направления винаги ме е отвращавал. Разбира се не бива да смесваме това свято чувство - любовта с мимолетните сексуални преживявания. Поздрави.
цитирай
9. minevv - da
24.09.2015 14:12
da
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rumyn
Категория: Тя и той
Прочетен: 659097
Постинги: 442
Коментари: 950
Гласове: 2021
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031